Calendari

Manils Carnisseria-Cansaladeria

J. Fernández Joier

Bar bote

Comunicat sobre el monument a l'afició

A dimecres 8 de febrer de 2012, la junta de la Penya Espanyolista Pericos de Montmeló emet aquest comunicat per a exposar que:

1. Després d'haver fet un gran esforç la temporada 2010/2011 per engrescar els nostres socis i poder participar en nom de la penya, com bé vam fer finalment, de l'ampliació de capital del RCD Espanyol,

2. Després que aquesta temporada 2011/2012 el RCD Espanyol apugés de forma molt notable el preu dels abonaments i que cap dels socis de la nostra penya no es donés de baixa ni del club ni de la nostra entitat,

3. Després de fer un gran esforç any rere any per no apujar les quotes dels carnets de soci de la nostra entitat (ans al contrari, que cada cop van sent menors) i alhora de posar a l'abast, tant del soci com del no soci, un gran ventall d'activitats i actes de tot tipus i àmbits,

4. Després de posar tot el nostre empeny en fomentar l'espanyolisme al poble de Montmeló i de donar, amb una acabada d'inaugurar nova i acollidora seu social de la qual n'estem tan orgullosos, totes les comoditats als nostres socis,

5. Valorant la delicada situació econòmica del país i que afecta de dret els nostres socis i la nostra mateixa entitat espanyolista,

6. I havent intentat buscar una via possible per a poder recollir els 300€ mínims que es demanen a l'entitat per a participar-hi,

Concloem que, lamentant-ho molt, i sense voler tancar-nos la porta per a poder-ne prendre part en un futur no immediat, la Penya Espanyolista Pericos de Montmeló, ara per ara, no pot participar, com a penya, de la construcció del monument a l'afició que amb tanta dedicació promou la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol.

Considerem que, després de tots els sacrificis fets per part de tots, no podem forçar ni demanar cap més esforç econòmic als nostres socis, que amb suor i moltíssima il•lusió fan tot el què està a les seves mans per a seguir formant part de la nostra penya i del RCD Espanyol.

No obstant això, i tot i que la penya no hi participarà com a entitat espanyolista degut a tots els arguments abans exposats, sí que volem animar tothom perquè, en la mesura que pugui, aporti el seu granet de sorra de forma individual per a dur a terme aquest gran gest de la FCPE i del qual, un cop acabat, n'estarem tan i tan orgullosos.

Firmat:

Penya Espanyolista Pericos de Montmeló