VII Sortida Anual acomplerta!
El passat diumenge 21 de juny, els Pericos de Montmeló vam organitzar la VII Sortida Anual de l'entitat. Com que l'any passat l'excursió es va haver de suspendre per causes al·lienes a l'organització, enguany vam voler repetir el cim per a coronar-lo.
A les 8:30h sortíem des de l'església Santa Maria de Montmeló, atravessàvem Montornès del Vallès i arribàvem a Vallromanes, on vam deixar els cotxes i vam començar a caminar. Vam deixar enrere el poble, vam atravessar urbanitzacions, i després d'un bon recorregut muntanyenc de pujades i baixades vam arribar a la Roca Foradada.
Com que l'excursió estavan anant molt bé i el temps no apretava, vam decidir fer un segon recorregut i acostar-nos a la Font de Sant Joaquim, un racó fresquíssim on vam poder esmorzar tranquil·lament i amb calma.
Els integrants de l'excursió van passar un matí molt agradable envoltats de naturalesa i senderisme i, per sobre de tot, fent espanyolisme.





