Calendari

J. Fernández Joier

Bar bote

Comunicat oficial de la Penya Espanyolista Pericos de Montmeló

escut_pericos_montmel_1La junta de la Penya Espanyolista Pericos de Montmeló fa saber a tots els seus socis i sòcies que ha presentat una carta de queixa a l'empresa d'autocars que contracta habitualment per a fer els desplaçament de Montmeló a l'estadi de Cornellà-El Prat.

La nostra entitat va preveure amb prou antelació el tall de carrers i carreteres pel pas de la Mitja Montornès-Montmeló-Vilanova-La Roca al municipi de Motmeló, i per aquest motiu va contractar l'autocar tal com ho fa habitualment, tot canviant, això sí, el lloc de sortida i d'arribada per no patir restriccions de pas. Modificació que va ser confirmada per l'empresa en la comanda de la penya.

Lamentem profundament que, per error de l'empresa contractada i no pas de la nostra entitat, que va fer tot el que calia per a preveure qualsevol incident, els nostres socis patissin un notable retard per sortir de Montmeló i, en conseqüència, molts problemes per aparcar l'autocar a l'emplaçament d'autocar de Cornellà de Llobregat, així com el neguit i els nervis que tot això comporta.

Montmeló, 10 de març de 2014